Moduł CC ERP Web

CC Serwis

Nowy standard pracy serwisantów
w terenie

Odkryj rewolucyjny moduł CC Serwis, który wyznacza nowe standardy dla pracy serwisantów w terenie! Nasza aplikacja zapewnia serwisantom pełną wiedzę o zgłoszeniach, doskonale zorganizowaną i czytelną na ich telefonach. Każde zgłoszenie serwisowe staje się aktywnym, dynamicznie zmieniającym swój status bytem, dzięki czemu serwisanci mają zawsze aktualny podgląd postępu prac.

Mobilność

Pełna wiedza o zgłoszeniach, doskonale zorganizowana i czytelna na telefonach.

Integracja z ERP

Nasza aplikacja jest pełnoprawnym partnerem Twojej bazy ERP.

Wybierz swój pakiet!

Zróżnicowane pakiety dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

Personalizacja

Czegoś brakuje? Rozbudujemy CC Serwis według Twoich potrzeb!

Opis CC Serwis

CC Serwis to nie tylko narzędzie do bieżących zadań, ale również skarbnica historycznych informacji o zleceniach. Wszystkie dane dotyczące usterek klientów oraz pracy wykonanej przez pracowników są przechowywane w jednym miejscu, ułatwiając analizę i zapewnienie najwyższej jakości usług.

A to nie koniec! Dzięki wizualizacji grafiku dla każdego pracownika lub grupy pracowników, możliwe jest wyjątkowo efektywne zarządzanie czasem i przypisywanie zadań w sposób niezależny. CC Serwis to klucz do sprawnego i profesjonalnego działania zespołu serwisowego – dołącz do nas i doświadcz transformacji w zarządzaniu serwisem już dziś!

Zalety CC Serwis

Zobacz CC Serwis

Funkcje i cennik CC Serwis

Silver

CC Serwis
39 Wersja abonamentowa (wypożyczenie).
Cena za miesiąc za jednego użytkownika.
  • Integracja z Comarch ERP Optima.
  • Indywidualne konta użytkowników.
  • Możliwość prowadzenia własnej niezależnej bazy klientów, jak i integracja z bazą kontrahentów w systemie Comarch ERP Optima.
  • Dodanie zgłoszenia serwisowego.
  • Możliwość przypisania zgłoszenia serwisowego do klienta.
  • Możliwość osadzenia wizyty w harmonogramie (konkretna data od-do) i przypisanie do serwisanta lub grupy serwisantów (np. zleceniem mają się zająć hydraulicy).

Gold

CC Serwis
69 Wersja abonamentowa (wypożyczenie).
Cena za miesiąc za jednego użytkownika.
  • Integracja z Comarch ERP Optima.
  • Indywidualne konta użytkowników.
  • Możliwość prowadzenia własnej niezależnej bazy klientów, jak i integracja z bazą kontrahentów w systemie Comarch ERP Optima.
  • Dodanie zgłoszenia serwisowego.
  • Możliwość przypisania zgłoszenia serwisowego do klienta.
  • Możliwość osadzenia wizyty w harmonogramie (konkretna data od-do) i przypisanie do serwisanta lub grupy serwisantów (np. zleceniem mają się zająć hydraulicy).
  • Wiele pól informacyjnych o charakterze wizyty serwisowej. (uwagi wewnętrze, informacja od klienta, inne dowolne pola)
  • Protokół wizyty. Część danych do wizyty i protokołu wpisuje przełożony lub osoba przyjmująca zgłoszenie i opisująca pracownikowi co ma zrobić. Inną część wpisuje serwisant na żywo podczas wykonywania wizyty. Na etapie wdrożenia ustalamy które dane idą do protokołu dla klienta, a które zostają na wewnętrzne potrzeby firmy.
  • Aplikacja integruje się z Comarch ERP Optima w zakresie gospodarki magazynowej. Jest możliwość pobrania surowców pod daną wizytę serwisową, które mogą się przydać. Można także pobrać je na cały dzień pod kilka wizyt. Pod koniec dnia lub wizyty serwisant się z nich rozlicza. To co zużył jest rozchodowane ze stanów w ERP. To co oddał wraca z magazynu serwisowego na magazyn główny (lub inny – do ustalenia).
Popularne

Platinium

CC Serwis
99 Wersja abonamentowa (wypożyczenie).
Cena za miesiąc za jednego użytkownika.
  • Integracja z Comarch ERP Optima.
  • Indywidualne konta użytkowników.
  • Możliwość prowadzenia własnej niezależnej bazy klientów, jak i integracja z bazą kontrahentów w systemie Comarch ERP Optima.
  • Dodanie zgłoszenia serwisowego.
  • Możliwość przypisania zgłoszenia serwisowego do klienta.
  • Możliwość osadzenia wizyty w harmonogramie (konkretna data od-do) i przypisanie do serwisanta lub grupy serwisantów (np. zleceniem mają się zająć hydraulicy).
  • Wiele pól informacyjnych o charakterze wizyty serwisowej. (uwagi wewnętrze, informacja od klienta, inne dowolne pola)
  • Protokół wizyty. Część danych do wizyty i protokołu wpisuje przełożony lub osoba przyjmująca zgłoszenie i opisująca pracownikowi co ma zrobić. Inną część wpisuje serwisant na żywo podczas wykonywania wizyty. Na etapie wdrożenia ustalamy które dane idą do protokołu dla klienta, a które zostają na wewnętrzne potrzeby firmy.
  • Aplikacja integruje się z Comarch ERP Optima w zakresie gospodarki magazynowej. Jest możliwość pobrania surowców pod daną wizytę serwisową, które mogą się przydać. Można także pobrać je na cały dzień pod kilka wizyt. Pod koniec dnia lub wizyty serwisant się z nich rozlicza. To co zużył jest rozchodowane ze stanów w ERP. To co oddał wraca z magazynu serwisowego na magazyn główny (lub inny – do ustalenia).
  • Możliwość przypisania zgłoszenia serwisowego do maszyny.
  • Do wizyty można również dodawać komentarze widoczne dla zalogowanych użytkowników (czyli pracowników firmy). Przy komentarzach widać tekst, nazwę użytkownika i datę dodania komentarza. Funkcja może posłużyć jako wewnętrzny komunikator.
  • Jest opcja dodatkowej zewnętrznej aplikacji, do której dostęp będą mieli klienci i za jej pomocą będą mogli sprawdzić jaki jest status naprawy.
  • Możliwość wystawieniu faktury/paragonu na miejscu u klienta (tworzy się dokument w Optimie).

To nie wszystko!

CC ERP Web ma jeszcze inne moduły, które usprawnią pracę Twojej firmy!

Poznaj pozostałe moduły CC ERP Web!

CC ERP Web to kompleksowy system ERP zintegrowany z oprogramowaniem Comarch ERP. Dowiedz się jak wiele ma do zaoferowania!